piątek, 19 października 2012

wielbię



Piosenka "Wielbię" jest wpisana w moim oazowym śpiewniku 
z datą 18. sierpnia 2003 roku.
Było to zatem kilka dni przed przyjęciem przeze mnie 
Krzyża Animatora Muzycznego i błogosławieństwa do posługi muzycznej
w Ruchu Światło-Życie
z rąk ks. kard. Franciszka Macharskiego
w Kalwarii Zebrzydowskiej.

Utwór wyraża uwielbienie Boga,
które pojawia się w duszy w wyniku działania Ducha Świętego.
Wyśpiewuje też wdzięczność
za uratowanie od Złego.
Doświadczyłam w życiu już wiele razy
ratunku z inicjatywy Bożej Opatrzności.
Dziwuję się jak często to miało miejsce.
Jak często, gdyby nie Bóg, mogłabym popaść w porządne tarapaty...
Doświadczenie Bożej Opatrzności
jest dla mnie tak realne,
że nie sposób przejść obok tego obojętnie.
Nie sposób o tym nie myśleć, zapomnieć, czy zaprzeczać.
Jeśli nie wiesz o co mi chodzi,
zapraszam TUTAJ. Koniecznie.



Powyższe nagranie jest z dziękczynnego koncertu z 2004 roku,
o którym się już tutaj często rozpisywałam.
Zdjęcie wykonał mój Mąż.


"WIELBIĘ"
sł. muz. M.Krysztofek

// Wielbię Imię Twoje, Panie  hAG
Twój Święty Duch buduje we mnie miłość tą
Pragnę trwać wciąż przy Tobie
Pieśnią mą oddawać hołd tylko Tobie // x2

// Panie, Ty mnie odnalazłeś  GDA
Panie, uratowałeś mnie...
Panie, do Ciebie należeć chcę
dzięki składać nieustannie // x2  GA hAG

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za każde dobre słowo