niedziela, 19 sierpnia 2012

Tobie, Panie, zaufałem



Pamiętam sierpień 2004. roku, gdy powstawała ta piosenka.
Przygotowywaliśmy się wówczas wraz ze scholą oazową w Radziszowie
do koncertu dziękczynnego 
z okazji piętnastolecia naszej Wspólnoty Ruchu Światło-Życie,
który odbył się w październiku tego samego roku.
To nagranie jest właśnie z tego wydarzenia.
Jakość nagrania pozostawia wiele do życzenia, 
ale pierwotnie piosenki na naszym koncercie były nagrywane
...na kasety magnetofonowe przez publiczność. ;)

Gdy uczyłam "Tobie, Panie..." scholę,
od razu piosenka przypadła do gustu.
Potem w zawrotnym tempie
 polubiła ją bardzo szybko duża część diecezji.;)
Przez wiele lat słyszałam ją śpiewaną to na pielgrzymkach,
to w różnych wspólnotach.
Najlepszą chyba niespodzianką, było,
gdy jeden z moich Wykładowców na studiach
powiedział, że Jego dzieci na swojej Pierwszej Komunii Świętej
tą piosenką witały Pana w swoich sercach.
Cieszy mnie fakt, że tak chętnie wiele osób
 modli się utworem "Tobie, Panie, zaufałem".
Z biegiem czasu powstały dodatkowe głosy,
do pierwszej części piosenki,
których na tym nagraniu niestety nie ma.

Na koncercie wspomogli nas: Mateusz na skrzypcach,
na trąbce Wojtek, Paweł na gitarze basowej i Dawid na perkusji.
Serdeczne dzięki! Bardzo lubię słuchać tego nagrania ;)

Zdjęcie wykonane 28.08.2009 w Tatrach na Kozim Wierchu
przez (wówczas jeszcze przyszłego) mojego Męża.



"Tobie, Panie, zaufałem"
sł., muz. M. Krysztofek

// Tobie, Panie, zaufałem  (Tobie życie moje daję, Panie)     ae
Moje życie daje pod Twoje władanie                                 ae
Tylko Ciebie będzie uwielbiać serce me (tylko Ciebie) // x2        CGF

// Bo cudowna jest miłość Twoja    (Boże)         CGaF
Jedyna, takiej nie może dać nikt inny
Nieskończone miłosierdzie dla nas masz
Nie zabraknie dla nikogo // x2



(dodane 5. 01.2013)
Dołączam jeszcze dwa nagrania
z myślą o wszystkich tych, 
którzy utwór "Tobie, Panie, zaufałem" lubią śpiewać 
i nauczają go w różnych wspólnotach.
Mam nadzieję, że poniższe nagrania
pomogą poznać oryginalny zamysł autora tej piosenki
i przyczynią się do tego, by była ona uczona w poprawnej wersji.






2 komentarze:

  1. Ta piosenka jest cudowna :) Podrywa do radosnego tańca na cześć Stwórcy ;) Pozdrawiam serdecznie i gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech Najukochańszy Pan błogosławi Ciebie i Twoją Rodzinę!!!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde dobre słowo