piątek, 24 sierpnia 2012

Twoja moc


Utwór "Twoja moc" powstał na wiosnę 2008. roku.
Nie wiele osób jak dotychczas go usłyszało,
choć bardzo go lubię i często śpiewam.
Zwłaszcza w chwilach trudnych...

Słowa z Drugiego Listu do Koryntian
są dla mnie zawsze umocnieniem.
Przypominają mi,
że wszystko ma sens.
Nawet cierpienia, niepowodzenia, osamotnienie...
I że często człowiek musi doświadczyć swojej słabości,
by mógł doświadczyć mocy Bożej.
By mógł spotkać Boga...

Bóg jest wierny.
Choć człowiekowi czasem jest trudno poznać Jego Obecność,
On cały czas jest.

(Portret ślimaczkowi zrobił mój Mąż.)

"TWOJA MOC"
sł. M. Krysztofek, por. 2Kor 12, 7-10
muz. M. Krysztofek

Boję się i brak już siły, by dalej iść     aF
Moje serce słabe      CG
Jedynie wierność Twoja pocieszeniem mym
Wiem, że wystarczy mi Twojej łaski

// Będę chlubił się z moich słabości
By zamieszkała we mnie Twoja moc // x2
Twoja moc...  aFaF
Więc idę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za każde dobre słowo