wtorek, 28 sierpnia 2012

Abba



(Na zdjęciu mój Synek, przy bramie wpatrzony w jeżdżące samochody.)

"Abba" to utwór ułożony na przełomie 2008 /2009 roku,
 którego istotą jest "gaworzenie" do Boga Ojca.
Ma charakter uwielbieniowy,
zwracający uwagę na całą Trójcę Świętą.
Poprzez ten utwór można zwrócić się do Boga 
jako Jego dziecko.
A wówczas modlitwa jest najpiękniejsza, gdy jest jak najprostsza.
Tak, jak wzrusza rodzica swoje dziecko,
jego raczkowanie, gaworzenie, pierwsze "mama" i pierwsze "tata",
tak my jesteśmy "rozbrajający" dla naszego Ojca w Niebie,
gdy dla Niego tańczymy, śpiewamy,
zwracamy się do Niego Abba, czyli Tatusiu (por. Mk 14,36).
Niektórzy otrzymują szczególny charyzmat,
zwany glosolalią,
który w wyjątkowy sposób pomaga rozwinąć tego rodzaju relację z Bogiem.
Glosolalia jest właśnie jakby "gaworzeniem" do Boga Ojca,
darem, który udziela nam Duch Święty,
nazwany w tym utworze Miłującym Ogniem,
będący Miłością i rozpalający miłość do Boga.
Słowo, które Ciałem się stało (por. J1, 1-14), czyli Jezus Chrystus,
pomaga nam w wypowiadaniu Abba (por. J1, 12),
wzywając nas do naśladowania Go.
Poprzez bliską relację z Synem Bożym,
odnajdujemy w sobie godność dziecka Bożego
i odwagę, by wypowiedzieć do Najwyższego Abba.




"ABBA"
sł., muz. M.Krysztofek

Jesteś radością moją   GCeD /x2
Dla Ciebie tańczę i śpiewam  GC
Podnoszę ręce, bo Ciebie uwielbiam   eD GCeD
Otwieram się na Miłujący Ogień  GCe
Niech przemienia mnie w Ciebie  D GCeD
Nieustannie zapatrzony w Twoje Słowo  GCe
Które Ciałem się stało DC
W sercu zamieszkało  D
Bym wołał do Ciebie.. CD
Abba!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za każde dobre słowo