piątek, 7 września 2012

za Tobą chcę iść


Słowa Jezusa: "Jeśli kto chce iść za Mną,
niech się zaprze samego siebie,
niech co dnia bierze krzyż swój
i niech Mnie naśladuje!" 
według Ewangelii są skierowane do wszystkich (zob. Łk 9,23),
nie tylko do ludzi wybranych, zakonników, kapłanów,
ludzi jakoś szczególnie oddanych służbie Bożej.
Dla mnie osobiście zawsze te słowa 
były aktualne i adekwatne.
Teraz, gdy jestem żoną i mamą,
równie mocno brzmi to wezwanie Boże w moim sercu.

Mistyka codzienności jest bardzo trudna w życiu świeckiego.
Ale bynajmniej powołanie do świeckości
nie wyklucza jej.
Wręcz przeciwnie, ma ona szczególnie ważne miejsce 
w istocie tego rodzaju powołania.

O trudzie doświadczenia mistyki codzienności
pisałam jakiś czas temu na łamach mojego drugiego bloga.
Chętnych odsyłam TUTAJ do tej refleksji.





"ZA TOBĄ CHCĘ IŚĆ"
sł. M. Krysztofek, por. Łk 9, 23-25
muz. M. Krysztofek

Za Tobą chcę iść  eC    
Być takim, jak Ty  GD
Zostawiam za sobą, co moje
Wybieram Krzyż

Zostawiam, co boli   e
Zostawiam pragnienia  C
Zostawiam, co moje    G
By być tylko Twoim    D
(By być prawdziwie Twoim)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za każde dobre słowo